Kladdkaka till de som jobbar!

Jag och Paola har precis tryck i oss varsin kladdkakebit, mycket gott men väldigt sött! Lite vaniljsås till det också, extra nyttigt! Tur att jag tränade lite innan.. Hoppas på en riktigt lugn natt, skulle vilja läsa lite i min bok som jag fick i julklapp. Gillar att läsa på nätterna, det håller huvudet igång även om kroppen blir trött på att sitta still.

Har satt upp lite tavellister i mitt rum idag, nu är det nästintill färdigt. Bara lite ljus och saker som ska upp på listerna, sedan är allt helt totalt klart. Känns så skönt och jag trivs kanonbra där ute. Lite kallt emellanåt, men jag överlever!

Nu är det dags för lite tv-tittande och sen håller vi tummarna för att natten går fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0