Lyckad start

På jobbet igen. Nytt år och allt :) Känns över förväntan!

Idag har jag ägnat nästan hela dagen åt att flytta motorcyklar. Daniel fick låna en hästtransport så i den har vi fraktat motorcyklar från Forsheda till Värnamo i flera omgångar. Kallt var det, men långkalsonger gjorde susen. Får hoppas att kylan håller i sig för blir det fint väder på onsdag så ska jag försöka mig på lite skridskoåkning. Har inte åkt sen högstadiet så det kan bli intressant.

Det nya året har förresten börjat väldigt bra. Tillbringade fredagskvällen ute på Parkudden med god mat och film på tvn. Igår så var jag och Daniel i Jönköping, var på IKEA, A6 och på Rosenlundsbadets relaxavdelning. Lyxigt minsann! Spelade alfapet med mamma, pappa, Petra, Viktor och Daniel på kvällen, det gick mindre bra. Men helgen har varit fantastisk, annat kan jag inte säga!

Nu ska jag micra lite pizza och softa med Paola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0