Mår inge vidare, inte bra alls..

Jag vet inte i vilken ände jag ska börja. Mår inge vidare, mår inte bra alls för att vara helt ärlig. Huvudet känns som en sprickfärdig vattenmelon, kroppen gör ont, hela jag är såå otroligt trött. Vet inte riktigt vart jag ska ta vägen och ändå sitter jag fast på jobbet. Ångrar verkligen att jag inte ringde och sjukanmälde mig tidigare idag, alldeles för sent nu tyvärr.

Låg i sängen nästan 14 timmar natten som gick och idag har jag spelat lite tv-spel och sovit någon timme till. Hur stackars Daniel, som fick hålla mig sällskap, stod ut har jag inte en susning om. Jag blir så fruktansvärt avig och tvär när jag inte mår bra. Ingen rolig person alls. Imorgon ska jag bara hålla mig till sängen, det är nog bäst så.

Hoppas på en lugn natt på jobbet för jag orkar verkligen inte springa runt en massa. Jag orkar inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0