Mat och träning..

Det luktar mat.. Har slängt ihop lite flygande jakob som står i ugnen och den luktar verkligen jätte gott! Hungrig, hungrig!

Ska börja med att tacka Frida: Jag struntar i att se filmen om den inte är lika bra som boken.. Läste det sista i natt och jag både grät och skrattade om vartannat igen, underbar bok! :)

Vad händer då idag?! Hmm.. Det blir definitivt en sväng till gymmet, låångt pass på gång. Kanske skulle ta och göra lite smoothies tills i kväll också, kunde vara fint till kvällsmat. Är sjukt sugen på glass också. Undrar verkligen hur det ska gå med önskan om att börja äta lite vettigare/nyttigare mat. Hittills kan jag nog inte säga att det går framåt direkt. Men va fan, bara man mår bra :)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag har oxå läst den boken, läste ut den på någon dag, den är fantastiskt bra! Hoppas allt är väl med dej! /Ida

2010-01-11 @ 13:07:31
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0