Ni bara måste..

Hur fasiken kan man bli så tagen av en bok?! Ska jag skylla på att det är natt och att jag inte har sovit speciellt bra, eller vad ska jag egentligen skylla på? De senaste timmarna (när jag inte sprungit på diverse larm och dylikt) har jag gråtit, skrattat, förundrats... Hela känsloregistret har varit delaktigt när jag följt de olika karaktärerna i boken. Återigen (och nu har jag faktiskt kommit strax över 200 sidor..) läs boken! P.S I love you!

Boken väcker många tankar om kärlek och vänskap. Jag är otroligt tacksam att jag har så många runt omkring mig som älskar mig för den jag är. Många fina vänner har jag och jag hoppas att de vet hur mycket jag bryr mig om dem. Tänk att dö och inte ha någon vid sin sida? Tänk om ingen skulle minnas vem jag var? Boken visar verkligen att man måste leva, motgångar kommer alltid att finnas men det gäller att klarar sig igenom dessa och kunna leva fullt ut ändå.

Väldigt seriöst skrivet såhär på morgonkvisten men oj oj vad boken sätter igång både tankar och känslor!

Kommentarer
Postat av: Frida.L

TITTA INTE PÅ FILMEN!!! Inte utan att veta att den är totalt olik boken. Så om jag säger att filmen är riktigt totalt kass, så kanske du kan tycka att den är lite bra iallafall, för att du förväntat dig något annat... Men boken, vilken bok, så underbar!

2010-01-10 @ 12:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0