Nu räcker det väl med snö?!

Kan det inte sluta snöa snart?! Tycker att det ligger fullt tillräckligt med snö på marken, det är redan tillräckligt halt och det är dessutom inte roligt att ofrivilligt sladda med bilen i varenda kurva. Men visst, mysigt är det ju förstås :)
Har tränat, ätit middag, handlat plåster, fixat med massa papper, sökt några jobb och det bästa av allt: duschat! Nu känner jag mig rätt nöjd med dagen. Imorgon ska jag jobba natt så jag har planerat en lååång sovmorgon för att slippa lägga mig fram på eftermiddagen.
Är en aning besviken idag, trodde att det var herrarnas handbollsmatch som sändes på 4:an idag, men det var damernas. Inte för att vara otrevlig mot damerna, men jag såg fram emot att få se grabbarna igen. Det är nämligen bara dem jag har haft koll på tidigare. Men å andra sidan sänds P3 Guldgalan ikväll och det är definitivt inte fy skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0