Nya träningsskor

Åhh, Sushin var verkligen så himla god. Det var alldeles för länge sedan jag åt sushi, men nu när det har öppnat en sushi-bar i Värnamo får det bli ändring på det. Mums var ordet!
Har gått lite på stan idag också. Hittade ett par nya löparskor på rean, helt otroligt att det fortfarande går att hitta saker på rea. Men har man små fötter så är det kanske inte så många som köper skor i just min storlek. Bra för mig, mina gamla skor har nämligen börjat ge sig lite. De har hängt med sen 2007 så det var verkligen på tiden med ett par nya. Ska använda de andra som inneskor/gymskor och ha de nya när joggingen utomhus drar igång till våren.
Har även köpt en present till min pappa som fyller år idag. Grattis pappa! En riktigt bra present om jag får säga det själv, den kommer göra nytta!

Förresten, den gröna lilla klicken jämte sushibitarna är inte någon form av avocadoröra. Ibland måste jag ha tappat hjärnan total för jag lassade på ordentligt och det brände till fint i munnen innan jag kom på; -Fan, det är ju wasabi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0