Sockerfest!

Har en sockerfest på jobbet i natt, kladdkaka och smågodis i en hejdundrande blandning. Kommer hamna i sockerkoma inom kort så det är väl bäst att uppdatera medans man ändå kan hålla ögonen öppna.

Telefonen ringer och jag har sprungit fram och tillbaka i korridorerna, värsta träningspasset. Ryggen gör ont och alvedonen hjälper inte. Nu har jag klagat klart. Hur har eran kväll/natt varit?

Jag har bara tagit det lugnt idag, vaknade rätt tidigt och hade svårt att somna om. Tog en lång promenad i kylan med Daniel och sen lagade vi tacos, otroligt härligt och gott. Vädret var ju underbart, solen höll på att gå ner så snön var lite gul/orange och gnistrade så vackert. Gillar vintern, den har sin charm. Men sommaren borde nog skynda på sin ankomst lite ändå, sommar och sol baby :)

Nu måste jag jobba..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0