Sovklockan tickar

Jaha, då var klockan snart kvart i tre. Det är nog en av de segaste tidpunkterna på dygnet. Allt mellan 2 och 5 är döden, man blir trött och sliten helt utan anledning (eller ja.. Enligt kroppens inbyggda sovklocka är det förstås sovdags för länge sedan så det kanske inte är helt utan anledning..).

Kan redan nu förvarna er om att jag förmodligen inte kommer att uppdatera förrän sent på kvällen/natten imorgon för på dagen kommer jag att: Trumvirvel....... Sova! Men jag jobbar natt även imorgon så då kan jag nog slänga in en update eller två. Börjar bli dags att uppdatera med lite bilder också, har varit extremt dålig på det. Bättring Madde, gör om gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0