Trött..

Hå hå ja ja.. Känner mig som en ung flicka i en gammal gumman kropp. Jag har träningsvärk i axlar och rygg efter morgonens träningspass och dessutom är jag trött så in i norden. Förhoppningsvis så släpper tröttheten snart så att jag kan klara natten utan problem. Är inne i natt vilket är lite synd, för när man kommer ut i friska luften piggnar man verkligen till.

Idag har jag sovit en del, inte fullt så många timmar som vanligt dock. Sen fick stackars Daniel stå ut med mitt hemska humör innan jag fick lite mat i mig. Blir fruktansvärt lättirriterad och halvsur när jag är hungrig, kan inte hjälpa det. Åkte och bytte bil med pappa, spanade dessutom på en framtida bil till mig :) Spännande..

Måste jobba, har fullt upp..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0