Dessa elektriska, krångliga, osmidiga maskiner!

Åhh.. Jag blir snart helt skogstokig här hemma! Installerade en trådlös router igår men nu vill internet inte fungera på min dator. Har tryckt på varenda knapp som finns tillgänglig (så problemet kan också ligga i att jag helt enkelt har gjort något mycket dumt genom att trycka på  dessa knappar) men ingenting händer. Håller som bäst på att starta om den lilla apparaten..

Förutom att bråka med datorn är det meningen att jag ska åka och handla lite idag (kanske att jag tar det imorgon på väg hem från jobbet istället..), få säkerligen skotta en hel del snö, åka en sväng till Växjö eftersom det inte fanns några biobiljetter igår och bara ha det bra.. Så ser min måndag ut, lyxigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0