Det är mycket på gång..

Sämre uppdatering får man nog leta efter, men vad ska man göra när man jobbar både lördag och söndag från 12-22? Inte fasen går man upp tidigare än nödvändigt för att skriva i bloggen. Jag gör det inte, sömn har definitivt prioritet nr 1 i min lilla värld!
Nu är jag ledig tills på onsdag och på torsdag åker jag till Lofsdalen för att lära mig stå på en snowboard eller ett par skidor. Det ska bli grymt spännande! Ikväll ska vi på bio, Alice i Underlandet, på onsdag ska vi fira att Daniel fyller 25 (fast han fyller inte förrän på torsdag egentligen..), när vi kommer hem från fjällen så ska jag jobba varenda dag hela vecka 12 och sen är det nästan påsk. Det känns som om tiden bara försvinner, efter påsk ska jag förhoppningsvis ta det lite lugnare!
Fram till biobesöket ikväll tänkte jag ägna mig åt lite sekreterarjobb för Speed FMKs räkning. Ska laga lite mat, påbörja lite städning och kolla ut en fin tårta till onsdagens kalas. Blir kanon det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0