Jag har den finaste uppfarten.. iallafall i 10 minuter!

Dagen skratt är avklarat:
Vi har en granne som är lite fanatisk när det gäller snöskottning. Hennes uppfart har varit totalt snöfri hela vintern. Men idag när jag kom ut så upptäcker jag att hon bara har skottat en liten gång fram till vägen. Genast sätter jag igång och skottar bort all snö från vår uppfart, totalt ren när jag är klar. Tänker -Det tar max 10 minuter innan hon är ute och skottar sin uppfart också! Därefter går jag in och sätter mig i förnstret och väntar.

8 minuter senare.. Gissa vem som är ute och skottar hela sin uppfart?! Man kan ställa klockan efter den människan!

Visst är det underbart med männsikor som verkligen gör det till sin livsuppgift att ha den finaste och med skottade uppfarten i området. I fekking love it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0