På jobbet

Ny dag på jobbet. Har lite rast nu efter långa diskussioner mellan mig och den andra assistenten. Ska snart påbörja ett nytt schema som känns 10 gånger bättre än det vi har nu. Loveli! Tur att jag och Kjell kommer bra överrens, vi har ungefär samma önskemål och tänk..

Om några minuter ska jag iväg och simma i Ljungby. Så skönt att få göra något fysiskt ansträngande igen. Det är verkligen på tiden. Med det nya schemat kommer jag dessutom kunna träna på gymmix med Frida minst en gång i veckan (känns bra va..?!) Ha ha..

Nu är det dags att bege sig..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Absolut! Har varit lite ensam nu ett par veckor. Så dags att bli frisk! :)

2010-03-05 @ 14:37:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0