Så trött..

Jag fattar inte varför jag är så himla trött hela tiden, hela helgen har jag gått och gäspat i garaget och i natt har jag sovit måånga timmar och ändå känner jag mig inte det minsta pigg.. Ska iväg och träna lite idag och jag hoppas verkligen att det hjälper mot slöheten!

Jobbar bara kväll idag, dessutom ska vi på styrelsemöte med Speed så jag antar att kvällen kommer att gå superfort! Imorgon är jag ledig och då ska jag passa på att göra allt som jag inte har hunnit med; Skicka in papper, laga mat och göra matlådor, handla, städa lite osv..

Nu ska jag slänga i mig frukost, packa ner lite saker, göra mig i ordning och åka mot Ljungby..

Kommentarer
Postat av: nea

Då är vi två om det brukar också vara trött jämt och ständigt.

Det brukar bli så om man har sovit för mycket, då blir man övertrött :)

2010-03-08 @ 09:46:25
URL: http://elyoussoufi.blogg.se/
Postat av: Anisa

Jag brukar vara jätte trött efter att ha sovit mycket, men jag vet inte hur det är med dig :)

2010-03-08 @ 09:47:07
URL: http://mjjfaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0